Ostu-ja müügitingimused

1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS


1.1 Müügitingimused kehtivad aadressil www.emiliacollection.ee asuva Emilia Collection e-poe kliendi (edaspidi ‘Tarbija’) ja müüja Vallesburg OÜ, Anne 83-4,Tartu 50705, Eesti, äriregistri kood 10767754 (‘’e-pood’) vahel toodete ja teenuste ostmisel.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.emiliacollection.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3 Emilia Collection e-pood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.emiliacollection.ee.
Tarbija vastutab selle eest, et ta oleks kursis Emilia Collection e-poe tingimuste muudatustega, mis puudutavad tema õigusi või kohustusi. Kõik muudatused hakkavad kehtima koheselt pärast nende avaldamist e-poes. Kui Tarbija pärast nende muudatuste avaldamist Emilia Collection e-poodi külastab, nõustub ta automaatselt viimati muudetud ja kehtivate tingimustega. Kui Tarbija nende tingimustega ei nõustu, peab ta lõpetama Emilia Collection e-poe veebilehe kasutamise.

2. HINNAINFO

2.1 Kõik Emilia Collection e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2 Alla 100 EUR maksva tellimuse puhul kehtib Eesti-sisene transporditasu, mille summa oleneb Tarbija poolt valitud saatmismeetodist. (Omniva pakiautomaat 2,95 EUR; Omniva kulleriteenus 6,19 EUR).
Rahvusvahelised saadetised Euroopa Liidu riikides maksavad 20 EUR.
2.3 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni ( 2 päeva pärast tellimuse esitamist).
2.4 Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Emilia Collection e-poe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.5 Emilia Collection e-poel on õigus müügihindu muuta. Need muudatused avaldatakse e-poes www.emiliacollection.ee.

3. MAKSEVIISID

3.1 emiliacollection.ee lehel on võimalik tasuda Swedbank, SEB, Luminor, LHV , Coop Pank  pangalinkidega.Samuti saate maksta krediitkaardiga või kinkekaardil oleva koodiga. Võite maksta ka ülekandearve alusel, mis saadetakse pärast kassast väljumist teie e-mailile.

3.2 Kõik maksed toimuvad eurodes ning arvestatakse maksja kontolt maha eurodes.

3.3 Pangalinkide makseid vahendab lepingu alusel Maksekeskus AS

3.4 Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

4. TELLIMUSE VORMISTAMINE

4.1 Lisage soovitud tooted ostukorvi.

4.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Mine maksma“

4.3 Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad korrektselt, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohale toimetamine ning hilisem võimalik vaidluste ja pretensioonide lahendamine. Kliendikonto registreerimisel saadetakse andmetes märgitud meiliaadressile selle kohta info.

4.4 Märkige, et olete tutvunud ja nõustute Müügitingimustega ning esitage tellimus, vajutades sellenimelisele nupule.

4.5 Teile kuvatakse tasumiseks arve. Arvet saate näha igal ajal, logides sisse enda kliendikontole. Arve saadetakse ka Kliendi andmetes märgitud meiliaadressile.

4.6 Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−18.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15.00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

5. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

5.1 Kauba müügilepinguga kohustub Emilia Collection e-pood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Emilia Collection e-poe poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Emilia Collection e-poele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
5.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
5.3 Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Emilia Collection e-poe pangakontole.
 Muudatused ja tühistamine
5.4 Kui soovite oma tellimuse tühistada või seda muuta, saatke e-mail aadressile info@emiliacollection.ee.
Teeme kõik, et teie palve täita. Kui aga tellimus on juba esitatud, et saa me garanteerida ostu tühistamist või muutmist.

6. TARNE

6.1 Kohaletoimetamise aeg võib oleneda tootest, sest paljud tooted valmistatakse spetsiaalselt konkreetse kliendi jaoks ja paljud tooted asuvad erinevates Euroopa ladudes.
Iga toote juures e-poes on välja toodud eeldatav kohaletoimetamise tähtaeg kliendile.
6.2 Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates hetkest, kui makse tellimuse eest laekub e-poe pangakontole.
6.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse vormistamisel hoolikas olla ja esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
6.4 Kui tellimust ei ole võimalik täita, võtab Emilia Collection e-poe töötaja Tarbijaga ühendust ja pakub talle uut kohaletoimetamise aega või võimalust asendada tellitud toode teise, sarnase hinna ja kvaliteediga tootega või tagastab Tarbijale raha. Tagastame raha hiljemalt 14 päeva pärast.
6.5 Emilia Collection e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Emilia Collection e-pood ei saanud ette näha ega mõjutada.

6.6 Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.

6.7 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

7. TAGASTAMISÕIGUS

7.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kui kaup on praak või on saadetud vale toode tasub taganemiskulud Veebipood emiliacollection.ee, ülejäänud juhtudel tasub taganemiskulud ostja.Kliendil ei ole taganemisõigust, kui tooted on graveeritud, kliendile kohandatud või mingil muul viisil muudetud. Samuti ei saa hügieeni ja turvalisuse tõttu tagastada või välja vahetada augustatud kõrvadele mõeldud kõrvarõngaid ja nende ripatseid, välja arvatud juhul, kui need on defektsed või ei vasta tootekirjeldusele.

7.2 Kauba vastuvõtmisel peab veenduma, et pakendid on terved. Enne saatedokumendi allkirjastamist palun veenduda, et kauba pakend on terve. Hiljem pretensioone ei rahuldata. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, täiskomplektne ja originaalpakendis, pakend ei tohi olla lõhutud või vigastatud. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peab Ostja käsitlema ja kasutama kaupa üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

7.3 Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille võib esitada vabas vormis ning saata see aadressile info@emiliacollection.ee. Taganemisavaldusse palun märkida tagastatavad tooted, tagastamise põhjus, enda ees-ja perekonnanimi ning tellimuse number.

7.4 Ostja peab Veebipoele emiliacollection.ee kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

7.5 Veebipood emiliacollection.ee tagastab kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kauba eest tasutud summa ning tarnetasu.

7.6 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7.7 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7.8 Kõik tagastatavad tooted peavad olema heas seisukorras, originaalpakendis ja dokumentidega (kasutusjuhend, teemanti sertifikaat, ehte sertifikaat jne.) ja kõikide lisadega, et tagada täielikku tagasimakset. Tagastatava tootega peab kaasas olema ka ostuarve koopia ja täidetud taganemisvorm.
Tagastatav pakk tuleb saatmiseks karpi panna. Kui tagastatavate ehete originaalkarpidele on kleebitud postikleebised, peetakse ehteid kantuks ja raha ei tagastata. Kleepige postikleebis ainult välisele karbile, MITTE ehtekarbile. Kui tagastatav toode saadetakse meile ilma välise pappkarbita, ei saa me saadetist vastu võtta.Tooteid, millel on kandmise märgid või mida on muudetud, mille suurust on muudetud (mõne muu kullasepa poolt kui Emilia Collection e-poe poolt eelnevalt heakskiidetud kullasepp) või kahjustatud, ei võeta tagasi ja tagastatakse kliendile.

7.9 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

7.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Turvalisuse tagamiseks ärge kirjutage pakendile ’’juveelid’’, ’’briljandid’’ või muid sarnaseid sõnu”!

 

8. VÄÄRAMATU JÕUD

 Veebipood emiliacollection.ee ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohale toimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohale toimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood emiliacollection.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

9.1 Emilia Collection e-pood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus
9.2 Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda kahe kuu jooksul Emilia Collection e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
9.3 Kauba mittevastavuse või kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
9.4 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Emilia Collection e-pood ja Tarbija omavahel kokku. Tootjapoolse praagi parandamise kulud katab Emilia Collection e-pood.
9.5 Emilia Collection e-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
9.6 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-maili aadressile info@emiliacollection.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.7 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
9.8 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.9 Tarbijal on õigus nõuda Emilia Collection e-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Emilia Collection e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Emilia Collection e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10. OSTJA ÕIGUS PÖÖRDUDA EUROOPA LIIDU TARBIJAVAIDLUSI LAHENDAVA PLATVORMI POOLE

10.1 Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse Tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed leiate Tarbijakaitse kodulehelt. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduge Euroopa Liidu Tarbijate nõustamiskeskusse.